Mm Bop.

Ibland när jag läser om hur kravalljazz gråtrunkar till bibelpassager och jesu småbarnskollage så brukar jag fundera över om kannibalism faktiskt skulle kunna vara ett fullgott substitut till världssvält?

Gnälliga matvägrareremiter och folkskygga hobbysvältare skulle såklart inte kunna dra någon större fördel av kompensationen, men procentuellt sett så skulle ju världshungern på sikt svälta till ett långt mycket mer tanigt och attraktivt nummer. Så släng den kritstrecksrandiga kavajen över axeln och dra ur din förbjudna frukt ur det fuktande spädbarnsvaljet. Sen ger du dig ut och fyller kistan med någon gammal släkting som ändå aldrig skickar julkort. Alternativt en hungrig person då de är svältens fanbärare.


Nu är ni välkomna att upphöja mitt namn.

Kommentarer
Postat av: Kalle Balik

Jag är intresserad, men jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Du borde slänga upp dagens recept så att man kan få lite tips. Jag vet inte alls hur man ska tillaga en människa. Eller ska de ätas råa? För det låter rätt äckligt.

2010-02-27 @ 02:12:39
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: Kunta

Nej råa människor bör du undvika då rått kött smakar råttkött, vilket vi alla vet hur det smakar. Med det inget illa sagt om förått råttkött.



När det kommer till tillagning av människor så finns det vissa regleringar som kan förhöja smakupplevelsen. Ska du exempelvis äta upp någon i politiskt syfte så brukar tumregeln vara att du friterar personen innan förtäring.



Har du däremot tänkt äta upp en belgisk medborgare bosatt i polen, så lär du få en hel drös förvånade blickar om du inte bryner din kost på medelstark värme.



Det är egentligen dem enda två undantagen som finns. I alla andra fall av kannibaliskt frossande så räcker det med att ugnsmarinera underkroppen och låta överkroppen fräsa på svag temperatur tillsammans med rent horibelt friserade råttluggar. Avslutningsvis så spetsar du verket med två okyssta flugläppar, sen har du din nobelmiddag redan där.

2010-03-01 @ 14:51:04
URL: http://shortnecked.blogg.se/
Postat av: Kalle Balik

Jag provade ett eget recept och det smakade helt okej. Man tar valfri familjemedlem och smälter denne samt fem gram hasch i margarin. Sedan bakar man en hasch-/familjemedlemsbrownie. Det kan ju vara haschet som gjorde att det var gott, men ändå.

2010-03-18 @ 22:02:37
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: Kunta

Eget recept min stjärt. Den där varianten har jag läst på recept.nu.

2010-05-04 @ 16:49:47
URL: http://shortnecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback